آلکاتل دوباره به ایران بازگشت!
تاريخ : چهار شنبه 29 / 7 / 1392برچسب:, | 19:56 | نویسنده : mohammadali

yaas-17

شب گذشته و در مراسمی که در هتل پارسیان آزادی تهران برگزار شد، شرکت آلکاتل رسما ورود دوباره خود به ایران را جشن گرفت. این مراسم که توسط شرکت یاس، نماینده رسمی آلکاتل فرانسه در ایران برگزار شد، با حضور مدیران یاس، آلکاتل، نمایندگان فروش و برخی از اصحاب رسانه برگزار گردید.

yaas-12

در ابتدای این سمینار محمود سفار، مدیر عامل یاس ضمن خوش آمدگویی به حاضرین، آلکاتل را یکی از قدیمی‌ترین تولید کنندگان تلفن همراه در دنیا دانست و از همکاری مجموعه یاس با این شرکت ابراز خشنودی کرد. وی ضمن اشاره به حضور ۱۰ ساله و مستمر یاس در بازار داخلی کشور، ابراز امیدواری نمود تا این موفقیت‌ها همچنان ادامه داشته و با قدرتی بیشتر به کار خود در کشور ادامه دهند.

yaas-16

پس از آن مدیر آلکاتل در خاورمیانه و شمال آفریقا بر روی صحنه آمد و گفت: از سال ۱۹۹۳ تا به امروز ما فعالیت داشته‌ایم و خیلی خوشحال هستم در بیستمین سالگرد حضورمان، در اینجا ایستاده‌ام. در سال ۲۰۱۳ با تغییر لوگوی خود و افزودن کلمه وان تاچ به نام آلکاتل، هدف خودمان را تا حد زیادی تغییر دادیم. با پر رنگ شدن حضور گوشی‌های هوشمند در بازار، ما نیز هوشمندی و ذکاوت را وارد کار خودمان کرده‌ایم و تنها به دنبال یک حرکت رو به جلو نیستیم. ما اسمارت را به معنای یک حرکت هوشمند به همراه شرکای هوشمند می‌دانیم و خیلی خوشحال هستم که در بین شما عزیزان بوده و تشکر ویژه‌ای از شرکت یاس و مدیریت محمود سفار دارم.

yaas-11

پس از آن نوبت به ولید رجب، مدیر فروش آلکاتل در منطقه رسید تا به ایراد سخنرانی بپردازد. وی تجارت در بازار موبایل را یک عمل با ریسک بالا دانست چرا که هر روز این فناوری در حال تغییر است و سرعت زیاد پیشرفت به راحتی اجازه مانور را نمی‌دهد. ولید گفت اما ما دوست داریم که این رشد و موفقیت را در کنار سایر برندها تجربه کنیم. خاور میانه منطقه‌ای است که در زمینه موبایل رشد چشمگیری داشته است و ایران در این قسمت توانسته حضور بسیار خوبی در بازار جهانی داشته باشد. ما بر این باور هستیم که در بهترین زمان ممکن قرار داشته و یک موقعیت طلایی برای حضور در ایران فراهم شده است. در طی ۱۲ تا ۱۸ ماه اخیر شاهد یک سری تغییرات و رشد در بازار بودیم و ما خیلی خوشحال هستیم که دوباره بازگشته‌ایم. مدیر فروش آلکاتل سپس افزود: از انتخاب شریک تجاری خود (شرکت یاس) نیز بسیار خرسندیم و می‌خواهیم دست در دست یکدیگر با حمایت شما عزیزان سهم خوبی از بازار را به دست بیاوریم. وی سپس درباره محصولات آلکاتل در بازار و رده‌های مختلف آن توضیحاتی را ارایه کرد.

yaas-10

در ادامه محمد ریش‌پور، مدیر فروش و قائم مقام شرکت یاس بر روی صحنه آمد تا گوشی‌های جدید آلکاتل در بازار ایران که با گارانتی این شرکت عرضه خواهد شد، معرفی کند. وی محصولات آلکاتل را شامل ۴ دسته مختلف دانست که از مینی تبلت‌ها، خانواده گوشی‌های استایل موسوم به آیدل، خانواده گوشی‌های ارزان و خانواده گوشی‌های هوشمند با قیمت متوسط تشکیل شده است.

قائم مقام یاس در ابتدا مدل اسکرایب اچ‌دی که در رده مینی تبلت‌های این کمپانی قرار می‌گیرد را معرفی کرد و از مزایای آن چون توانایی پشتیبانی از شبکه 3G+، پردازنده چهار هسته‌ای و وجود قلم و کاور آن صحبت نمود. پس از آن مدل توانمند Hero را معرفی کرد که از یک فلیپ کاور مجیک (جادویی) استفاده می‌کند که بر روی آن چندین LED تعبیه شده است و ۸ امکان منحصر به فرد را برای کاربر به ارمغان می‌آورد. از دیگر امکانات این گوشی می‌توان به دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، پردازنده قدرتمند ۴ هسته‌ای، نمایشگر فول اچ‌دی و ضخامت بسیار باریک آن اشاره کرد. در ادامه وی مدل‌هایی از خانواده آیدل آلکاتل را معرفی کرد و به این مورد اشاره نمود که در این سری آلکاتل تلاش زیادی در ساخت گوشی با ضخامت باریک و طراحی منحصر به فرد و شکیل داشته است.

yaas-8

پس از صحبت‌های محمد ریش‌پور، گروهی هنری بر روی صحنه آمد که با خوانندگی فرزاد فرزین، ترانه‌هایی را برای حضار اجرا کردند.

yaas-5

در پایان سمینار نیز مراسم رونمایی از گوشی‌های آلکاتل توسط مدیر عامل این شرکت، محمود سفار، انجام پذیرفت و محصولات این برند فرانسوی رسما ورود دوباره خود به بازار ایران را جشن گرفتند.

yaas-3

در ادامه تصاویر اختصاصی دیگری را از این مراسم مشاهده می‌کنید.

yaas-13 yaas-15 yaas-14 yaas-9 yaas-7 yaas-6 yaas-4 yaas-2 yaas-1



تاريخ : چهار شنبه 29 / 7 / 1392برچسب:, | 19:54 | نویسنده : mohammadali

با خیره شدن به گوشی خود آن را قفل کنید!



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 14:0 | نویسنده : mohammadali

Nsasoft SpotAuditor دانلود Nsasoft SpotAuditor 4 7 4 0 نرم افزار نمایش و بازیابی پسورد ها

Nsasoft SpotAuditor 4-7-4-0 نرم افزاری حرفه ای جهت نمایش و پسورد های ذخیره شده در نرم افزار های گوناگون می باشد. حتما تا به حال برای شما نیز پیش امده که رمز ورود خود در سایت ها و یا برنامه هائی همچون یاهو را فراموش کرده اید و به دنیال رمز خود هستید. در این پست از وب سایت میهن دانلود ما برای شما عزیزان نرم افزاری را اماده کرده ایم که با استفاده از آن میتوانید به راحتی رمز های خود را باز یابی نموده و دوباره از انها استفاده نمائید. Nsasoft SpotAuditor نام نرم افزاری قدرتمندی می باشد که بدین منظور میتوانید از آن استفاده نمائید. این نرم افزار تمامی رمز های ذخیره شده شما را در برنامه هائی هم چون Internet Explorer, Firefox, Opera, Outlook Express, MSN messenger, Windows Live Messenger, Windows Messenger, RDP, ICQ, VNC, Dial up, RAS, VPN, Trillian, Miranda IM, &RQ, Camfrog Video Chat, Easy Web Cam, WinProxy, Total Commander (Windows Commander), Far ftp client, WS_FTP, CuteFTP, File Zilla, FlashFXP ftp client, SecureFX ftp client, WebDrive ftp, FTP Voyager, CoreFTP, CoffeeCup Direct FTP, AutoFTP, FTP Control, FTP Navigator, 32bit FTP و … باز یابی نموده و برای شما به نمایش در می اورد.  از قابلیت های این نرم افزار امکان بررسی و جستجوی رمز های ذخیره شده سایت های مختلف و برنامه های می باشد. در ادامه مطلب میتوانید این نرم افزار را از میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 13:59 | نویسنده : mohammadali

Capture7 دانلود jv16 PowerTools 2014 3 2 0 1351 Final نرم افزار بهینه ساز

رجيستري يک بانک اطلاعاتي بسيار قدرتمند است که جهت ذخيره سازي تنظيمات و تغييرات اعمال شده در نسخه هاي 32 بيتي Microsoft Windows بکار مي رود. رجيستري شامل اطلاعات و تنظيمات براي تمام سخت افزارها ، نرم افزارها ، کاربران ، اولويت هاي PC و …. مي باشد. هنگامي که يک کاربر تغييراتي در تنظيمات Control Panel  سياستهاي امنيتي و يا برنامه هاي نصب شده ايجاد مي کند ، اين تغييرات به رجيستري منعکس شده و در آنجا ذخيره مي شود. رجیستری را به عبارتی می توان قلب ویندوز خواند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نرم افزاری قدرتمند را برای پاک کردن وترمیم رجیستری و علاوه بر اینها بهینه کردن تنظیمات سیستم عامل برای افزایش کارایی و سرعت را آماده کرده است. jv16 PowerTools نام نرم افزاری قدرتمند جهت ترمیم و پاک کردن رجیستری ویندوز است.با این نرم افزار می توانید ارور های رجیستری را برطرف کرده و باعث افزایش محسوس سرعت سیستم عامل شوید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 13:58 | نویسنده : mohammadali

Kerish Doctor 2012 4.45 www دانلود Kerish Doctor 2013 4 50 Final نرم افزار محافظت یکپارچه از ویندوز

Kerish Doctor یک نرم افزار چند منظوره و بسیار قدرتمند در زمینه بهینه سازی و بالا بردن امنیت سیستم می باشد. شما می توانید این نرم افزار را بصورت رایگان از سایت میهن دانلود دریافت نمایید. این برنامه مدعی است که می تواند هرگونه مشکل که در سیستم ایجاد می شود را از بین ببرد. بطور مثال شما می توانید تمامی بخش های سیستم را اسکن کرده و بطور حرفه ای سیستم را تمیز کرده و تمامی مشکلات رجیستری را تیز از بین ببرید. همچنین شما می توانید حریم خصوصی را حفظ کرده و مسیر ورود تمامی ابزارهای جاسوسی و مخرب را به سیستم خود ببندید و هرگونه ابزار تبلیغاتی مزاحم و آلوده را مسدود و حذف کنید. این برنامه قدرتمند به کاربران اجازه می دهد تا براحتی بتوانند برنامه را بروز رسانی کنند و همیشه از یک سیستم ایمن و یکپارچه استفاده کنند. این برنامه همچنین می تواند مدیریت دقیقی از فایلهای حذف شده و درون سطل بازیافت ویندوز برای شما فراهم کند و برنامه های غیر ضروری , فایلهای موقت , فایلهای غیر ضروری که بصورت مخفی و آشکار در سیستم وجود دارند , کوکی های موجود در مرورگرها و رد پاهایی که برخی از برنامه ها در سیستم باقی می گذارند را شناسایی و مدیریت کند. البته یکی از قابلیت های این برنامه حفاظت از سیستم شما می باشد و می تواند تمامی برنامه هایی را که در حال اجرا هستند را مورد آنالیز قرار دهد و در صورت مشکوک بودن به برنامه های جاسوسی و مخرب آن را بلوک کند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 13:57 | نویسنده : mohammadali

n دانلود Auslogics File Recovery 4 3 1 0 Final نرم افزار بازیابی اطلاعات

 

Auslogics File Recovery 4-3-1-0 Final نام نرم افزاری حرفه ای جهت بازیابی اطلاعات از دست رفته می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های مهمی را که به اشتباه از کامپیوتر حذف کرده اید مانند یک عکس  به یاد ماندنی یا یک فیلم خاطره انگیز و بسیاری از فایل های کوچک و بزرگ دیگر را که برای شما ارزش بسیار زیادی دارند بازیابی کنید. این برنامه قادر است تا فایل هایی را که بر اثر Shift+Delete، حذف از سطل زباله، تغیییر پارتیشن، فرمت کردن درایو، ویروسی شدن سیستم و … از هارد حذف شده اند را ریکاوری کند. یکی از ویژگی های این برنامه سرعت بالای آن در یافتن فایل هاست به طوری که شما می توانید جستجوی فایل حذف شده را بر اساس معیارهای مختلف مانند تاریخ حذف فایل، سایز، نوع فایل و بسیاری از معیارهای دیگر انجام دهید تا نرم افزار آنرا سریعتر بیابد. از دیگر امکانات این برنامه میتوان به امکان بازیابی فایل از درایوهایی با فرمت های FAT16, FAT32, NTFS, NTFS5, ExtFAT و نیز حافظه های قابل حمل مانند فلش و مموری های موبایل و نیز هارد های اکسترنال و بسیاری از حافظه های دیگر اشاره نمود. هم اکنون میتوانید این نرم افزار را در ادامه مطلب از وب سایت میهن دانلود دریافت نمائید.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 13:53 | نویسنده : mohammadali

Auslogics Disk Defrag Professional 4.1.0.0 www.MihanDownload.com دانلود Auslogics Disk Defrag Pro 4 3 2 0 نرم افزار یکپارچه سازی هارد دیسک Auslogics Disk Defrag Pro 4-3-2-0  یک نرم افزار کاربردی و مفید برای تمامی استفاده کنندگان از سیستم عامل ویندوز می باشد. این نرم افزار حرفه ای بهترین گزینه برای یکپارچه سازی و آزاد کردن فضای هارد دیسک می باشد که می توانید از سایت میهن دانلود دریافت نمایید. این نرم افزار با استفاده از الگوریتم های بسیار پیشرفته ای نوشته شده و می تواند جایگزین بسیار مناسب برای ابزار Defragment ویندوز شود و با سرعت بسیار باور نکردنی هارد دیسک را مورد آنالیز قرار دهد و تمامی فضاهای خالی که در هارد دیسک بوجود آمده اند را از بین ببرد و با این عمل سرعت پردازش اطلاعات از روی هارد دیسک را افزایش داده و سبب طول عمر هارد دیسک شود. شاید از خودتان بپرسید که خود ویندوز بصورت پیش فرض همچین ابزاری در اختیار کاربران قرار می دهد اما هرگز این نکته را فراموش نکنید که این نرم افزار از ابزارهای بسیار بیشتری برخوردار است و می تواند بصورت دقیق تر و عمق تر هرگونه مشکلی که در هارد دیسک بوجود آمده است را از بین ببرد و عملیات Defragment با سرعت خیلی بالاتر و دقیق تر انجام شود. در واقع این برنامه ساخته شده است تا فضای خالی هارد دیسک که در اثر حذف و اضافه شدن فایلها ایجاد شده است را شناسایی کند و شما در صورت لزوم آنها را از بین ببرید. البته تمامی این اعمال مختص ویندوز نمی باشد و شما می توانید هارد دیسک های اکسترنال , فلش مموری ها و کارت های حافظه را نیز از همین طریق دفراگمنت کنید و باعث افزایش طول عمر آنها شوید.از ویژگی های این نرم افزار میتوان به دارای 4 الگوریتم بهینه سازی دیسک و کپارچه سازی آفلاین امکان یکپارچه سازی یک فایل و یا پوشه می توان اشاره کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 12:55 | نویسنده : mohammadali


10 ویژگی کاربردی در LG G2



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 12:51 | نویسنده : mohammadali

فروش جهانی حافظه های فلش کاهش یافت



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 12:50 | نویسنده : mohammadali

بشر روزی خواهد توانست در اعماق آب‌ها، به اینترنت متصل شود!



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 12:49 | نویسنده : mohammadali

دوست داریم آی پد 5 این شکلی باشد



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 12:49 | نویسنده : mohammadali


شرکت آدیداس از ساعت هوشمند ورزشی خود پرده برداشت
 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 12:47 | نویسنده : mohammadali

۱۵ شرکتی که نوآوری را راهبری کرده و می‌کنند – قسمت چهارم



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 / 7 / 1392برچسب:, | 12:44 | نویسنده : mohammadali

دستیار هوشمند! بررسی اسمارت واچ ۲ سونی



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 / 7 / 1392برچسب:, | 18:32 | نویسنده : mohammadali

بالاگرفتن تنش مخابرات‌و زیرساخت:صدورچک 75میلیاردی‌به حساب زیر ساخت/زیرساخت:75میلیارد نرسیده و کم است



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 / 7 / 1392برچسب:, | 18:26 | نویسنده : mohammadali

ویندوز فون با دریافت این‌ به‌روزرسانی، فوق‌العاده‌تر خواهد شد!



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 / 7 / 1392برچسب:, | 18:19 | نویسنده : mohammadali

اینترنت رایگان بی‌سیم برای پاریسی‌ها



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 / 7 / 1392برچسب:, | 18:17 | نویسنده : mohammadali

20 تا از عجیب‌ترین و خلاقانه‌ترین موس‌هایی که تا بحال دیده‌اید!



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 / 7 / 1392برچسب:, | 18:16 | نویسنده : mohammadali

فبلت بزرگ HTC با مشخصات باورنکردنی، معرفی شد!



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 23 / 7 / 1392برچسب:, | 18:13 | نویسنده : mohammadali

سونی، سامسونگ و اپل را به زانو درخواهد آورد!



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 / 7 / 1392برچسب:, | 20:0 | نویسنده : mohammadali

هشدار جدی به استفاده کنندگان ویندور XP ؛ امنیت‌تان به شدت در خطر است!



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 6 / 7 / 1392برچسب:, | 19:58 | نویسنده : mohammadali

بالا بردن سرعت اینترنت از طریق تنظیمات DNS



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 / 7 / 1392برچسب:, | 2:54 | نویسنده : mohammadali

 

دانلود myTV 2.7 نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون های ایران و سایر کشور ها

myTV1 دانلود myTV 2.7 نرم افزار پخش آنلاین رادیو و تلویزیون های ایران و سایر کشور ها



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 5 / 7 / 1392برچسب:, | 1:48 | نویسنده : mohammadali
تاريخ : پنج شنبه 4 / 7 / 1392برچسب:, | 22:44 | نویسنده : mohammadali

به ویندوز 1/8 مهاجرت نکنید

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 / 7 / 1392برچسب:, | 22:34 | نویسنده : mohammadali

اکسپریا Z1 رسما برای خاور میانه معرفی شد! (گزارش اختصاصی آی‌تی‌رسان)



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 / 7 / 1392برچسب:, | 22:25 | نویسنده : mohammadali

تبلت‌هاي پرفروش بازار ديجيتال



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 / 7 / 1392برچسب:, | 22:17 | نویسنده : mohammadali

گوگل قصد مسدود کردن NPAPI در مرورگر کروم را دارد



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 / 7 / 1392برچسب:, | 22:17 | نویسنده : mohammadali

معرفی ZTE GEEK ؛ اولین اسمارت فون دارای پردازنده تگرا ۴ جهان

 



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 / 7 / 1392برچسب:, | 22:9 | نویسنده : mohammadali

چرا خرید یک Surface Pro 2 عاقلانه خواهد بود؟



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 / 7 / 1392برچسب:, | 22:7 | نویسنده : mohammadali
تاريخ : پنج شنبه 4 / 7 / 1392برچسب:, | 22:1 | نویسنده : mohammadali

پاداش تبهکاری، نگاهی به نسخه پنجم بازی پر طرفدار GTA



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 4 / 7 / 1392برچسب:, | 21:53 | نویسنده : mohammadali
تاريخ : شنبه 2 / 7 / 1392برچسب:, | 14:50 | نویسنده : mohammadali
تاريخ : شنبه 2 / 7 / 1392برچسب:, | 14:49 | نویسنده : mohammadali
تاريخ : شنبه 2 / 7 / 1392برچسب:, | 14:48 | نویسنده : mohammadali

HTC One mini جدید با بدنه‌ای باور نکردنی



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 2 / 7 / 1392برچسب:اخبار, | 14:40 | نویسنده : mohammadali

یک پله بالاتر (بررسی تخصصی سونی اکسپریا Z1)



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 2 / 7 / 1392برچسب:اخبار, | 14:38 | نویسنده : mohammadali

فروش9میلیون آیفون در3روز، شکستن رکورد جهانی فروش توسط اپل



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 2 / 7 / 1392برچسب:اخبار, | 14:35 | نویسنده : mohammadali

لذت استفاده از ویندوز 7



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 1 / 7 / 1392برچسب:اخبار, | 18:36 | نویسنده : mohammadali
  • جوک خفن
  • فال حافظ
  • دريافت كد ستاره باران وبلاگ

    ابزار متحرك زیباسازی وبلاگ